Ημερομηνία Συνεδρίας Συγκλήτου | Γνωστικό Αντικείμενο | Mητρώα Εκλεκτόρων |
23-05-2013 | Ειδική Αγωγή με έμφαση στην Παιδαγωγική της Ένταξης | |
20-02-2014 | Ψυχολογία: Επικοινωνία στο πλαίσιο της Ομάδας | |
20-02-2014 | Συγκριτική Εκπαίδευση | |
20-02-2014 | Παιδική Λογοτεχνία | |
20-02-2014 | Διδακτική Μεθοδολογία και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού | |
20-02-2014 | Κοινωνιολογία των εκπαιδευτικών πρακτικών | |
20-02-2014 | Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία | |
20-02-2014 | Θεωρίες Κοινωνικού Φύλου | |
20-02-2014 | Αναπτυξιακή Ψυχολογία με έμφαση στην πρώτη παιδική ηλικία | |
20-2-2014/ 17-7-2014 | Παιδαγωγική της Θεατρικής Έκφρασης | |
20-02-2014 | Παιδαγωγική της Διδακτικής Πράξης | |
20-02-2014 | Παιδαγωγική: Προγράμματα και Διδακτική Μεθοδολογία | |
20-02-2014 | Αναπτυξιακή Ψυχολογία και Ψυχοπαθολογία | |
20-02-2014 | Παιδαγωγική Θεωρία και Αναλυτικά Προγράμματα | |
20-02-2014 | Κοινωνιολογία των Σχολικών Πρακτικών | |
04-06-2015 | Αναπτυξιακή Ψυχολογία και Ψυχοπαθολογία | |
04-06-2015 | Αναπτυξιακή Ψυχολογία με έμφαση στην Πρώτη Παιδική Ηλικία | |
04-06-2015 | Διδακτική Μεθοδολογία και Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Υλικού | |
04-06-2015 | Ειδική Αγωγή με έμφαση στην Παιδαγωγική της Ένταξης | |
04-06-2015 | Θεωρίες Κοινωνικού Φύλου | |
04-06-2015 | Κοινωνιολογία των Εκπαιδευτικών Πρακτικών | |
04-06-2015 | Κοινωνιολογία των Σχολικών Πρακτικών | |
04-06-2015 | Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία | |
04-06-2015 | Παιδαγωγική Θεωρία και Αναλυτικά Προγράμματα | |
04-06-2015 | Παιδαγωγική: Προγράμματα και Διδακτική Μεθοδολογία | |
04-06-2015 | Παιδαγωγική της Διδακτικής Πράξης | |
04-06-2015 | Παιδαγωγική της Θεατρικής Έκφρασης | |
04-06-2015 | Παιδική Λογοτεχνία | |
04-06-2015 | Συγκριτική Εκπαίδευση | |
04-06-2015 | Ψυχολογία: Επικοινωνία στο Πλαίσιο της Ομάδας | |
23-12-2015 | Κοινωνική Ψυχολογία των Μέσων Επικοινωνίας | |
23-12-2015 | Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη | |
08-11-2016 | Ειδική Αγωγή με έμφαση στην Παιδαγωγική της Ένταξης | |
08-11-2016 | Ψυχοδυναμικές Προσεγγίσεις στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία | |
08-11-2016 | Κοινωνικές και Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις της Γλώσσας | |