Κεντρική σελίδα » Ανακοινώσεις και Εκδηλώσεις » Εκδηλώσεις, Ημερίδες, Συνέδρια » Ημερίδες - Σεμινάρια » Προβολή ημερίδας

Προβολή ημερίδας

30.12.2009

Επιμορφωτικό Σεμινάριο Ψυχοκινητικής και Μουσικοκινητικής Αγωγής

Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

Πρώτη συνάντηση: 24 Ιανουαρίου 2010, ημέρα Κυριακή, ώρα 11.00 πμ.

Σκοπός του σεμιναρίου

Το σεμινάριο έχει σκοπό να επιμορφώσει εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής, Νηπιαγωγούς, και Δασκάλους Χορού στη διδασκαλία της Ψυχοκινητικής και Μουσικοκινητικής Αγωγής.

 

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες αναμένεται:

  • να κατανοήσουν το επιστημολογικό υπόβαθρο της Ψυχοκινητικής και Μουσικοκινητικής Αγωγής
  • να γνωρίσουν τη θεωρία και τις πρακτικές εφαρμογές της δημιουργικής μεθόδου διδασκαλίας.
  • να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν συγκεκριμένες τεχνικές διδασκαλίας των ημερήσιων πλάνων των μαθημάτων Ψυχοκινητικής και Μουσικοκινητικής Αγωγής.
  • να κατανοήσουν τα κριτήρια βάσει των οποίων εφαρμόζονται εναλλακτικές διδακτικές προσεγγίσεις ανάλογα με τους επιδιωκόμενους σκοπούς και στόχους της διδασκαλίας, το περιεχόμενο των μαθημάτων, τους μαθητές και άλλες διδακτικές-μαθησιακές παραμέτρους.
  • να εξοικειωθούν με τεχνικές ανάπτυξης και έκφρασης των δημιουργικών ικανοτήτων των παιδιών.
  • να αναλάβουν νέους ρόλους για τη διδακτική αξιοποίηση των ψυχοκινητικών, νοητικών και συναισθηματικών ικανοτήτων των μαθητών.
  • να συνειδητοποιήσουν και να αναμορφώσουν την προσωπική τους θεωρία της διδασκαλίας και να εμπλουτίσουν την εκπ/κή πραγματικότητα στην οποία λειτουργούν με νέες έγκυρες αναπαραστάσεις και/ή συλλήψεις.
  • να κατανοήσουν τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της διαθεματικότητας στα νέα σχολικά εγχειρίδια της Φυσικής Αγωγής.
  • να ενημερωθούν για τη θεωρία των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης (Π.Τ.Ν.) και τις διδακτικές της προεκτάσεις με ιδιαίτερη έμφαση στη σωματική (κιναισθητική) νοημοσύνη.
  • να γνωρίσουν τρόπους αξιολόγησης/ εκτίμησης της ανάπτυξης των κινητικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων των μαθητών.

Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης ...