Κεντρική σελίδα » Ανακοινώσεις και Εκδηλώσεις » Ανακοινώσεις » Γενικές Ανακοινώσεις » Προβολή Γενικής Ανακοίνωσης

Προβολή Γενικής Ανακοίνωσης

22.04.2013

Έκδοση νέου διπλού τεύχους (16/17) περιοδικού "Ζητήματα Επικοινωνίας"

Τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ Πανεπιστημίου Αθηνών

Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Εφηρμοσμένης Επικοινωνίας

Ζητήματα Επικοινωνίας

ΤΕΥΧΟΣ 16-17

Αντίθετα στο ρεύμα τα Ζητήματα Επικοινωνίας κυκλοφορούν το νέο τους διπλό τεύχος που αναφέρεται σε μια σειρά σημαντικών ζητημάτων στο πεδίο της επικοινωνίας και των μέσων ενημέρωσης. Το πρώτο μέρος του τεύχους είναι αφιερωμένο σε θεματικές που αφορούν το διαδίκτυο. Ο James Curran επισημαίνει ότι μπορεί οι επαγγελίες για καθοριστικές αλλαγές που θα επέφερε το διαδίκτυο να ήταν πολλές, στην πράξη όμως λίγα έχουν αλλάξει. Μια καινοτομία όμως που έχει επιφέρει το διαδίκτυο είναι οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και πιο συγκεκριμένα το Facebook. Οι Στέλιος Παπαθανασόπουλος, Μαρία Ξενοφώντος, Αχιλλέας Καραδημητρίου,  Ιουλία Ντάγκα και Ηλίας Αθανασιάδης προσπαθούν μέσα από την έρευνά τους να καταγράψουν τα βασικά χαρακτηριστικά και τα στοιχεία της χρήσης του Facebook από τους Έλληνες που εμφανίζει σημαντική δημοφιλία και στην Ελλάδα. Επιπρόσθετα, η Ανθή Σιδηροπούλου και η Μπετίνα Ντάβου εξετάζουν τη σχέση των εφήβων 12 έως 15 ετών με το διαδίκτυο και εξηγούν πώς «επενδύεται» ψυχικά η χρήση των διαδικτυακών μέσων στην καθημερινή εφηβική ζωή.

Στο δεύτερο μέρος του τεύχους, η  Ρόη Παναγιωτοπούλου προσφέρει μια καλειδοσκοπική απεικόνιση του Αθλητικού Τύπου και της αθλητικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα. Ο Γιώργος Πλειός και ο Σταμάτης Πουλακιδάκος εστιάζονται στον τρόπο με τον οποίο τα ελληνικά μέσα ενημέρωσης αντιμετωπίζουν έκτακτες καταστάσεις όπως η εξάπλωση του ιού H1N1. Η Ορσαλία-Ελένη Κασσαβέτη ασχολείται με τη θεαματική ανάπτυξη και παρακμή του βίντεο στην Ελλάδα. Οι Μικαέλα Κόλλια, Άρτεμις Σοφίου, Tίνα Φούρλαρη και Σπύρος Α. Μοσχονάς εξετάζουν τη χρήση της μορφολογικής ποικιλίας στο σύγχρονο ελληνικό Τύπο ως δείκτη ιδεολογικής ή/και υφολογικής διαφοροποίησης. Στις σελίδες ενημέρωσης αναφέρονται ως συνήθως οι εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα κι ακολουθούν οι βιβλιοκρισίες.

 

To Δελτίο Τύπου